Újabb döntetlent játszott az U15, kikapott az U14

Az Illés Akadémia volt az ellenfél.

Szerda után szombaton is bajnoki meccseket játszottak csapataink az élvonalban, a Nyíregyháza után most a szombathelyi Illés Akadémiát fogadtuk. Az U15 ismét pontot szerzett, az U14 szoros meccsen maradt alul.

U15: KTE LA – Illés Akadémia 0-0 (0-0)

U15 I. osztály, 9. forduló (halasztott)

KTE: Radnóti – Horváth, Tóth, Jánosik, Dömötör – Gyenes, Hajnal – Balla, Lukács (Csányi 70.), Balis – Kárpáti.  

Paksi Péter: Újabb pontot szereztünk egy jobb csapat ellen. Remek védekezésünk és szervezett játékunk nagy lelkesedéssel párosult, aminek köszönhetően az első félidőben visszavertük a vendégek rohamait. Ehhez kellett Radnóti két hatalmas bravúrja is a kapuban. Fordulás után továbbra is nagy harc dúlt a győztes gólért, ekkor már nekünk adódtak komoly lehetőségeink, de a szerencse nem állt mellénk, így maradt a remi. Kitűnő egyéni teljesítményeket láthattam.

U14: KTE LA – Illés Akadémia 1-2 (1-1)

U14 I. osztály, 9. forduló (halasztott)

KTE: Péter – Kovács M. (Tóth 57.), Bodnár, Gyapjas, Gál – Kovács D., Szabó B. – Petényi (Dinók 41.), Sódar, Lőrincz (Keindl 49.) – Nagy Á.

Gól: Nagy (22.) ill. Palkó (27.), Szíjjártó (68.)

Csima Gyula: Az első félidőben jól futballoztunk, megszereztük a vezetést is egy nagyon szép egyéni akció végén. Gyorsan elkövettünk sajnos egy védekezési hibát, amit az ellenfél ki is használt. A második félidőben sajnos már nem tudtuk ugyanazt a játékot hozni, ami kellett volna, az energiánk kicsit elfogyott, ezáltal többet is hibáztunk. Főleg a védekezésre tudtunk koncentrálni már, sajnos egyszer ebbe ismét belehibáztunk, amit az Illés Akadémia kegyetlenül kihasznált. A gyerekek ezzel együtt jól álltak bele a mérkőzésbe, a probléma inkább azzal volt, hogy egyelőre még nem tartunk ott, hogy két ilyen éles mérkőzést is elbírjunk egy héten. A szerdai meccsünk alapvetően jól sikerült, amíg az erőnk kitartott, addig most is jól futballoztunk. Ezzel együtt a gyerekek hozzáállását, teljesítményét nem érheti kritika.

Szerző: KTE/kteakademia.hu